Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 12:02:40 +0300

Tere!

Antsla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18127 
aadressile Võru maakond, Antsla vald, Urvaste küla, Päka (Salvkaev) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: plaanitakse salvkaevu riigitee kaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27066966>  (menetlus nr: 
441625), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Antsla Vallavalitsus) või menetleja (ESTER HOMMIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister